Тропарь кондак молитва Иоанну Богослову

Самое детальное описание: тропарь кондак молитва иоанну богослову специально для посетителей нашего ресурса.

Апостоле Христу Богу возлюбленно, /
ускори избавити люди безответныя, /
приемлет тя припадающа. Иже падша на перси приемый. /
Егоже моли. Богослове, /
и належащую мглу языков разгнати, /
прося нам мира и велия милости.

Апостоле, Христу Богу возлюбленне, ускори избавити люди безответны; приемлет тя припадающа Иже падша на перси приемый, Егоже моли, Богослове, и належащую мглу языков разгнати, прося нам мира и велия милости.

Величия твоя, девственниче, кто повесть? Точиши бо чудеса и изливаеши исцеления, и молишися о душах наших, яко Богослов и друг Христов.

Величаем тя, апостоле Христов и Евангелисте Иоанне Богослове, и чтим болезни и труды твоя, имиже трудился еси во благовестии Христове.

Евангелие от Иоанна 21:15-25

15 Когда же они обедали, Иисус говорит Симону Петру: Симон Ионин! любишь ли ты Меня больше, нежели они? [Петр] говорит Ему: так, Господи! Ты знаешь, что я люблю Тебя. [Иисус] говорит ему: паси агнцев Моих.

16 Еще говорит ему в другой раз: Симон Ионин! любишь ли ты Меня? [Петр] говорит Ему: так, Господи! Ты знаешь, что я люблю Тебя. [Иисус] говорит ему: паси овец Моих.

17 Говорит ему в третий раз: Симон Ионин! любишь ли ты Меня? Петр опечалился, что в третий раз спросил его: любишь ли Меня? и сказал Ему: Господи! Ты все знаешь; Ты знаешь, что я люблю Тебя. Иисус говорит ему: паси овец Моих.

18 Истинно, истинно говорю тебе: когда ты был молод, то препоясывался сам и ходил, куда хотел; а когда состаришься, то прострешь руки твои, и другой препояшет тебя, и поведет, куда не хочешь.

19 Сказал же это, давая разуметь, какою смертью [Петр] прославит Бога. И, сказав сие, говорит ему: иди за Мною.

20 Петр же, обратившись, видит идущего за ним ученика, которого любил Иисус и который на вечери, приклонившись к груди Его, сказал: Господи! кто предаст Тебя?

21 Его увидев, Петр говорит Иисусу: Господи! а он что?

22 Иисус говорит ему: если Я хочу, чтобы он пребыл, пока приду, что тебе [до того]? ты иди за Мною.

23 И пронеслось это слово между братиями, что ученик тот не умрет. Но Иисус не сказал ему, что не умрет, но: если Я хочу, чтобы он пребыл, пока приду, что тебе [до того]?

24 Сей ученик и свидетельствует о сем, и написал сие; и знаем, что истинно свидетельство его.

25 Многое и другое сотворил Иисус; но, если бы писать о том подробно, то, думаю, и самому миру не вместить бы написанных книг. Аминь.

12 Бога никто никогда не видел. Если мы любим друг друга, то Бог в нас пребывает, и любовь Его совершенна есть в нас.

13 Что мы пребываем в Нем и Он в нас, узнаём из того, что Он дал нам от Духа Своего.

14 И мы видели и свидетельствуем, что Отец послал Сына Спасителем миру.

15 Кто исповедует, что Иисус есть Сын Божий, в том пребывает Бог, и он в Боге.

16 И мы познали любовь, которую имеет к нам Бог, и уверовали в нее. Бог есть любовь, и пребывающий в любви пребывает в Боге, и Бог в нем.

17 Любовь до того совершенства достигает в нас, что мы имеем дерзновение в день суда, потому что поступаем в мире сем, как Он.

18 В любви нет страха, но совершенная любовь изгоняет страх, потому что в страхе есть мучение. Боящийся несовершен в любви.

19 Будем любить Его, потому что Он прежде возлюбил нас.

Евангелие от Иоанна 19:25-27, 21:24-25

25 При кресте Иисуса стояли Матерь Его и сестра Матери Его, Мария Клеопова, и Мария Магдалина.

26 Иисус, увидев Матерь и ученика тут стоящего, которого любил, говорит Матери Своей: Жено! се, сын Твой.

27 Потом говорит ученику: се, Матерь твоя! И с этого времени ученик сей взял Ее к себе.

24 Сей ученик и свидетельствует о сем, и написал сие; и знаем, что истинно свидетельство его.

25 Многое и другое сотворил Иисус; но, если бы писать о том подробно, то, думаю, и самому миру не вместить бы написанных книг. Аминь.

Столп был еси Православия, / Божественными догматы подтверждая Церковь, / священноначальниче Афанасие: / Отцу бо Сына Единосущна проповедав, / посрамил еси Ария. / Отче преподобне, / Христа Бога моли / даровати нам велию милость.

Ты сделался столпом православия, / божественными догматами утверждая Церковь, / иерарх Афанасий, / ибо Сына единосущным Отцу провозгласив, / ты посрамил Ария. / Отче преподобный, Христа Бога моли, / даровать нам великую милость.

Православия насадив учения, / злославия терния изсекл еси, / умножив семя веры одождением Духа, преподобне, / темже тя поем, Афанасие.

Насадив учения православия, / истребил ты терния неправомыслия / и посев веры умножил ливнем Духа; / потому мы воспеваем Тебя, Афанасий.

Пречестнии, и целомудреннии, и незлобивии страстотерпцы, / Романе славный и Давиде чудный, / иго бо Господне евангельски на рамо вземше, / последовасте Христу / и, крест Его, яко скипетр, в руку имуще, / врага брата и злаго властолюбца соодолесте, / и той ныне в геене мучится, / вы же радуетеся, с лики ангельскими предстояще Святей Троице, / молитеся о державе сродник ваших, благоугодней быти, / и сыновом русским спастися.

Подлинные страстотерпцы / и истинные Евангелия Христова исполнители, / целомудренный Роман с незлобивым Давидом, / не противостали вы ставшему врагом родному брату, / убивающему тела ваши, / но бессильному душ коснуться. / Пусть же плачет злой властолюбец, / вы же, радуясь с сонмами Ангельскими, / предстоя Святой Троице молитесь, / да будет родная вам страна угодна Богу / и о спасении людей Российских.

Явися днесь в стране Русстей / благодать исцеления / всем, к вам, блаженнии, / приходящим и вопиющим: / радуйтеся, заступницы теплии.

Явилась сегодня в стране Русской / благодать исцеления всем, / к вам, блаженные, приходящим и взывающим: / радуйтесь, горячие заступники!

3 МАЯ.
ПРЕСТАВЛЕНИЕ ПРЕПОДОБНОГО ФЕОДОСИЯ,
ИГУМЕНА КИЕВО-ПЕЧЕРСКОГО МОНАСТЫРЯ
И НАЧАЛЬНИКА МОНАШЕСКОГО ОБЩЕГО ЖИТИЯ
В РОССИЙСКОЙ ЗЕМЛЕ (1074)

Возвысився на добродетель, измлада возлюбив монашеское житие, / к желанию доблественне достиг, вселился еси в пещеру / и, украсив житие твое пощением и светлостию, / в молитвах, яко безплотен, пребывал еси, / в Российстей земли, яко светлое светило, просияв, отче Феодосие, / моли Христа Бога спастися душам нашим.

Возвысившись в добродетели, / с юности возлюбив монашеское житие, / ты исполнения своего желания доблестно достиг, в пещеру вселившись; / и, украсив житие твое постом и чистотою, / в молитвах, как бесплотный, пребывал, / в Российской земле как яркое светило просияв, отче Феодосий; / моли Христа Бога спастись душам нашим.

Звезду Российскую днесь почтим, / от востока возсиявшую, и на запад пришедшую, / всю бо страну сию чудесы и добротою обогатившу и вся ны / содеянием и благодатию монашескаго устава, / блаженнаго Феодосия.

Звезду Российскую в сей день почтим, / от востока воссиявшую и на запад пришедшую, / и всю эту страну чудесами и добродетелью обогатившую, / а нас всех – введением и благодатью монашеского устава, / – блаженного Феодосия.

Апостоле, Христу Богу возлюбленне, / ускори избавити люди безответны, / приемлет тя припадающа / Иже падша на перси приемый. / Егоже моли, Богослове, / и належащий облак языков разгнати, / прося нам мира и велия милости.

Апостол, Христом Богом возлюбленный, / поспеши избавить людей беззащитных! / Принимает мольбу твою Тот, Кто принял тебя, / когда к груди Его ты припал. / Моли Его, Богослов, / и надвинувшуюся тучу язычества рассеять, / прося для нас мира и великой милости.

Величия твоя, девственниче, кто повесть? / Точиши бо чудеса, и изливаеши исцеления, / и молишися о душах наших, / яко Богослов и друг Христов.

О величии твоем, девственник, кто может рассказать? / Ибо ты источаешь чудеса и изливаешь исцеления, / и ходатайствуешь о душах наших, / как богослов и друг Христов.

Приспе день светлаго торжества, / град Барский радуется, / и с ним вселенная вся ликовствует / песньми и пеньми духовными: / днесь бо священное торжество, / в пренесение честных и многоцелебных мощей / святителя и чудотворца Николая, / якоже солнце незаходимое, возсия светозарными лучами, / разгоняя тьму искушений же и бед / от вопиющих верно: / спасай нас, яко предстатель наш, великий Николае.

Настал день светлого торжества, / град Барийский радуется, / и с ним вся вселенная ликует / с гимнами и песнями духовными; / ибо в сей день священное торжество / перенесения досточтимых и многоцелебных мощей / святителя и чудотворца Николая: / как бы солнце незаходящее воссияло светозарными лучами / и отгоняет тьму искушений и бед / от взывающих с верою: / «Спасай нас, как заступник наш, великий Николай!»

Взыде, яко звезда, от востока до запада / твоя мощи, святителю Николае, / море же освятися шествием твоим, / и град Барский приемлет тобою благодать: / нас бо деля явился еси чудотворец изящный, / предивный и милостивый.

Прошли, как звезда, от востока до запада / твои мощи, святитель Николай; / море освятилось шествием твоим, / и град Барийский твоим ходатайством принимает благодать; / ибо для нас явился ты, / чудотворец благодатный, предивный и милостивый.

Апостоле святый Симоне, / моли Милостивого Бога, / да прегрешений оставление / подаст душам нашим.

Апостол святой Симон, / умоли милостивого Бога, / да согрешений прощение / подаст Он душам нашим.

Известно премудрости учения в душах благочествующих положшаго / во хвалении ублажим, яко богоглаголиваго, вси Симона: / престолу бо славы ныне предстоит и со Безплотными веселится, / моляся непрестанно о всех нас.

Учения премудрости твердо в души благочестивых вложившего / хвалами все прославим богословесного Симона: / ибо он престолу славы ныне предстоит / и с бесплотными Силами веселится, / ходатайствуя непрестанно о всех нас.

Яко апостолом единонравнии и словенских стран учителие, / Кирилле и Мефодие богомудрии, / Владыку всех молите, / вся языки словенския утвердити в Православии и единомыслии, / умирити мир и спасти души наша.

Апостолам единомысленные / и славянских стран учители, / Кирилл и Мефодий богомудрые, / Владыку всего молите / все народы славянские в Православии и единомыслии утвердить, / миром мир оградить / и спасти души наши.

Священную двоицу просветителей наших почтим, / Божественных писаний преложением источник богопознания нам источивших, / из негоже даже доднесь неоскудно почерпающе, / ублажаем вас, Кирилле и Мефодие, / Престолу Вышняго предстоящих / и тепле молящихся о душах наших.

Священную двоицу просветителей наших почтим, / переводом Божественных писаний / источник Богопознания нам источивших, / из которого даже доныне обильно черпая, / прославляем вас, Кирилл и Мефодий, / Престолу Всевышнего предстоящих / и усердно молящихся о душах наших.

Днесь светло красуется славнейший град Москва, / яко зарю солнечную, восприемши, Владычице, / чудотворную Твою икону, / к нейже ныне мы притекающе и молящеся Тебе, взываем сице: / о пречудная Владычице Богородице! / Молися из Тебе воплощенному Христу Богу нашему, / да избавит град сей и вся грады и страны христианския / невредимы от всех навет вражиих / и спасет души наша, яко Милосерд.

В сей день радостно торжествует славнейший град Москва, / как зарю солнечную, приняв, Владычица, / чудотворную Твою икону. / Ныне прибегая к ней и молясь Тебе, мы так взываем: / «О пречудная Владычица Богородица! / Молись от Тебя воплощенному Христу Богу нашему, / да сохранит град сей и все города и страны христианские / невредимыми от всех козней вражеских / и спасет души наша, как Милосердный!»

Взбранной Воеводе победительная, / яко избавльшеся от злых / пришествием Твоего честнаго образа, Владычице Богородице, / светло сотворяем празднество сретения Твоего и обычно зовем Ти: / радуйся, Невесто Неневестная.

Обороняющей нас Военачальнице, / мы, избавленные от бед пришествием Твоего, Владычица, священного образа, / торжества победные совершаем в праздник встречи Твоей, Богородица, / и, как обычно, взываем Тебе: / «Радуйся, Невеста, брака не познавшая!»

Креста Твоего образ на Небеси видев / и, якоже Павел, звание не от человек прием, / в царех апостол Твой, Господи, / Царствующий град в руце Твоей положи, / егоже спасай всегда в мире молитвами Богородицы, / едине Человеколюбче.

Креста Твоего образ узрев на небе, / и, как Павел, услышав призыв не от людей, / среди царей – Апостол Твой, Господи, / царствующий град вверил в руку Твою; / его и сохраняй всегда в мире, / по ходатайствам Богородицы, Единый Человеколюбец.

Константин днесь с материю Еленою / Крест являют, всечестное Древо, / всех убо иудеев посрамление суще, / оружие же на противныя верных людей: / нас бо ради явися знамение велие / и во бранех грозное.

В сей день Константин со своей матерью Еленою / Крест являют – всесвященное древо; / оно – для всех Иудеев бесславие, / но оружие на противников верным [царям]. / Ибо ради нас явилось / это знамение великое / и в битвах грозное.

Яко Божественное сокровище, сокровенное в земли, / Христос откры главу твою нам, пророче и Предтече. / Вси убо, сошедшеся в сея обретение, / песньми богоглаголивыми Спаса воспоим, / спасающа нас от тления молитвами твоими.

Как Божественное сокровище, сокрытое в земле, / Христос открыл нам главу твою, пророк и Предтеча. / Мы же все, собравшись в честь ее обретения, / песнями богодухновенными Спасителя воспоем, / спасающего нас от тления молитвами твоими.

Светоявленный и Божественный в мире столп, / солнца светильник, / Предтеча, главу светоносную и Божественную свою показавый в концех, / освящает той верно покланяющихся и взывающих: / Христов премудрый Крестителю, спаси всех нас.

Свет являющий в мире и божественный столп, / светильник Солнца духовного, Предтеча, / главу светоносную и божественную свою явив концам земли, / освящает с верою поклоняющихся ей и восклицающих: / «Христов Креститель премудрый, спаси всех нас!»

Я́ ко апо́столов единонpа́внии/ и вселе́нныя учи́телие,/ Влады́ку всех моли́те/ миp вселе́нней даpова́ти// и душа́м на́шим ве́лию ми́лость.

(поемый в службах арабской, греческой, сербской и болгарской церкви)

Т ри велича́йшая свети́ла трисо́лнечного Божества́,/ вселе́нную луча́ми догма́тов Боже́ственных просвети́вшая,/ медото́чныя ре́ки прему́дрости,/ тварь всю богове́дения вода́ми напои́вшия,/ Васи́лия Вели́каго и Богосло́ва Григо́рия,/ со сла́вным Иоа́нном, язы́ком Златоглаго́ливым,/ вси слове́с их рачи́телие, соше́дшеся пе́сньми почти́м:// ти́и бо Тро́ицы о нас при́сно мо́лятся.

С вяще́нныя и Боговеща́нныя пропове́дники,/ верх учи́телей, Го́споди, прия́л еси́ в наслажде́ние благи́х твои́х и упокое́ние:/ труды́ бо о́нех и смерть прия́л еси́ па́че вся́каго всепло́дия,// Еди́не прославля́яй святы́я Твоя́.

В елича́ем вас,/ святи́телие Васи́лие, Григо́рие и Иоа́нне,/ и чтим святу́ю па́мять ва́шу:/ вы бо мо́лите за нас// Христа́ Бо́га на́шего.

А по́столе, Христу́ Бо́гу возлю́бленне,/ ускори́ изба́вити лю́ди безотве́тны,/ прие́млет тя, припа́дающа,/ И́же па́дша на пе́рси прие́мый./ Его́же моли́, Богосло́ве,/ и належа́щий о́блак язы́ков разгна́ти,// прося́ нам ми́ра и ве́лия ми́лости.

Ин тропарь на преставление, глас 2:

А по́столе, Христу́ Бо́гу возлю́бленне,/ ускори́ изба́вити лю́ди безотве́тны,/ прие́млет тя, припа́дающа,/ И́же па́дша на пе́рси прие́мый./ Его́же моли́, Богосло́ве,/ и належа́щую мглу язы́ков разгна́ти,// прося́ нам ми́ра и ве́лия ми́лости.

В ели́чия твоя́, де́вственниче, кто пове́сть?/ То́чиши бо чудеса́, и излива́еши исцеле́ния,/ и мо́лишися о душа́х на́ших,// я́ко Богосло́в и друг Христо́в.

О вели́кий и всехва́льный апо́столе и евангели́сте Иоа́нне Богосло́ве, напе́рсниче Христо́в, те́плый наш засту́пниче и ско́рый в ско́рбех помо́щниче! Умоли́ Го́спода Бо́га дарова́ти нам оставле́ние всех прегреше́ний на́ших, ели́ка согреши́хом от ю́ности на́шея во всем житии́ на́шем де́лом, сло́вом, помышле́нием и все́ми на́шими чу́вствы; во исхо́де же душ на́ших помози́ нам, гре́шным (имена), изба́витися от возду́шных мыта́рств и ве́чнаго муче́ния, да твои́м ми́лостивным предста́тельством прославля́ем Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Апостоле, Христу Богу возлюбленне, ускори избавити люди безответны: приемлет тя припадающа, иже падша на перси приемый Егоже моли, Богослове, и належащую мглу языков разгнати, прося нам мира и велия милости.

Величия твоя, девственниче, кто повесть? Точиши бо чудеса и изливаеши исцеления, и молишися о душах наших, яко Богослов и друг Христов.

Величаем тя, апостоле Христов и Евангелисте Иоанне Богослове, и чтем болезни и труды твоя, имиже трудился еси во благовестии Христове.

Тропарь и кондак ап. Иоанну Богослову

Апостоле, Христу Богу возлюбленне, ускори избавити люди безответны: приемлет тя припадающа, иже падша на перси приемый Егоже моли, Богослове, и належащую мглу языков разгнати, прося нам мира и велия милости.

Величия твоя, девственниче, кто повесть? Точиши бо чудеса и изливаеши исцеления, и молишися о душах наших, яко Богослов и друг Христов.

Величаем тя, апостоле Христов и Евангелисте Иоанне Богослове, и чтем болезни и труды твоя, имиже трудился еси во благовестии Христове.

Апо́столе, Христу́ Бо́гу возлю́бленне,/ ускори́ изба́вити лю́ди безотве́тны,/ прие́млет тя, припа́дающа,/ И́же па́дша на пе́рси прие́мый./ Его́же моли́, Богосло́ве,/ и належа́щий о́блак язы́ков разгна́ти,// прося́ нам ми́ра и ве́лия ми́лости.

Перевод: Апостол, Христом Богом возлюбленный, поспеши избавить людей беззащитных! Принимает мольбу твою Тот, Кто принял тебя, когда к груди Его ты припал. Моли Его, Богослов, и надвинувшуюся тучу язычества рассеять, прося для нас мира и великой милости.

Вели́чия твоя́, де́вственниче, кто пове́сть?/ То́чиши бо чудеса́, и излива́еши исцеле́ния,/ и мо́лишися о душа́х на́ших,// я́ко Богосло́в и друг Христо́в.

Перевод: О величии твоем, девственник, кто может рассказать? Ибо ты источаешь чудеса и изливаешь исцеления, и ходатайствуешь о душах наших, как Богослов и друг Христов.

О, вели́кий и всехва́льный апо́столе и евангели́сте Иоа́нне Богосло́ве, напе́рсниче Христо́в, те́плый наш засту́пниче и ско́рый в ско́рбех помо́щниче! Умоли́ Го́спода Бо́га дарова́ти нам оставле́ние всех прегреше́ний на́ших, ели́ко согреши́хом от ю́ности на́шея во всем житии́ на́шем де́лом, сло́вом, помышле́нием и все́ми на́шими чу́вствы. Во исхо́де же душ на́ших помози́ нам, гре́шным, изба́витися от возду́шных мыта́рств и ве́чнаго муче́ния, да твои́м ми́лостивным предста́тельством прославля́ем Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

О, всехва́льный апо́столе и евангели́сте Иоа́нне Богосло́ве, напе́рсниче Христо́в, те́плый наш засту́пниче и ско́рый в ско́рбех помо́щниче! Умоли́ Го́спода Бо́га дарова́ти ми (имя, содержание прошения), и да́ти оставле́ние всех прегреше́ний мои́х. Во исхо́де же души́ моея́ помози́ ми, гре́шному (имя), изба́вится от возду́шных мыта́рств и ве́чнаго муче́ния, да твои́м милосе́рдным предста́тельством просла́влю Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, ны́не и при́сно, и во ве́ки.

Дни памяти 8/21 мая, 26 сентября/9 октября

Любимый ученик Господа, автор четвертого Евангелия. За глубокую любовь ко Господу и всем людям назван «апостолом любви». Как и все проповедники Евангелия был гоним, претерпел заточение, ссылку и мучения, но остался невредим и почил в возрасте 105 лет в Ефесе.

Апостоле, Христу Богу возлюбленне,
ускори избавити люди безответны:
приемлет тя припадающа, иже падша на перси приемый Егоже моли,
Богослове, и належащую мглу языков разгнати,
прося нам мира и велия милости.

Величия твоя,
девственниче, кто повесть?
Точиши бо чудеса и изливаеши исцеления,
и молишися о душах наших,
яко Богослов и друг Христов.

Величаем тя, апостоле Христов
и Евангелисте Иоанне Богослове,
и чтем болезни и труды твоя,
имиже трудился еси во благовестии Христове.

Церковно-Научный Центр «Православная Энциклопедия»
По Благословению Святейшего Патриарха Московского и Всея Руси Кирилла
© Православная Энциклопедия, 2001–2019. Все права защищены
© Сделано в Stack Group, 2008–2019

Видео удалено.
Видео (кликните для воспроизведения).

Иоанн Богослов — покровитель иконописцев. Предание рассказывает, как Иоанн однажды чудом сделал простого пастуха искусным иконописцем. Этим случаем объясняют особое расположение Иоанна Богослова к мастерам иконописания.

О великий и всехвальный апостоле и евангелисте Иоанне Богослове, наперсниче Христов, теплый наш заступниче и скорый в скорбех помощниче! Умоли Господа Бога даровати нам оставление всех прегрешений наших, елика согрешихом от юности нашея во всем житии нашем делом, словом, помышлением и всеми нашими чувствы; во исходе же душ наших помози нам, грешным (имена), избавитися от воздушных мытарств и вечнаго мучения, да твоим милостивным предстательством прославляем Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

По преданию, апостолом Лукою было написано много икон.

Апостольских деяний сказителя и Евангелия Христова светла описателя, Луку препетаго, славна суща Христове Церкви, песньми священными святаго апостола похвалим, яко врача суща, человеческие немощи, естества недуги и язи душ исцеляюща и молящася непрестанно за души наша.

Истиннаго благочестия проповедника и тайн неизреченных ритора, звезду церковную, Луку Божественнаго восхвалим: Слово бо его избра, с Павлом мудрым языков учителя, Един ведый сердечная.

Апостоле святый Луко, моли милостиваго Бога, да прегрешений оставление подаст душам нашим.

Яко звезду пресветлую Церковь всегда стяжа тя, апостоле Луко, чудес твоих многоподаванием просвещаема. Тем же зовем Христу: спаси чтущих верою память Твоего апостола, Многомилостиве.

Преподобный Андрей писал иконы Святой Троицы, Богоматери, а также иконостасы и росписи.

Божественного света лучами облистаемый, преподобне Андрее, Христа познал еси — Божию Премудрость и Силу и иконою Святыя Троицы всему миру проповедал еси Единство во Святей Троице, мы же со удивлением и радостию вопием ти: имея дерзновение ко пресвятей Троице, моли просветити души наша.

От юности к Божественной красоте устремляяся чудный иконописец в земли Российстей был еси, и, богоносным твоим учителем поревновав, сиянием добродетелей украсил еси, преподобне Андрее, темже и явися Церкве нашея похвала и радование.

Молитва преподобному Андрею Рублеву

В тебе, отче, известно спасеся еже по образу приим бо крест последовал еси Христу, и дея учил еси презирати убо плоть, приходит бо: прилежати же о души, вещи безсмертней: тем же и со Ангелы срадуется, преподобне Андрее, дух твой.

Чистотою душевною Божественно вооружився, и непристанныя молитвы яко копие в ручив крепко, пробол еси бесовская ополчения Андрее, моли непрестанно о всех нас.

Ублажаем тя, преподобне отче Андрее, и чтем святую память твою, наставниче монахов и собеседниче Ангелов.

Боже святый и во святых почиваяй, трисвятым гласом на небеси от Ангел воспеваемый, на земли от человек во святых Своих хвалимый: давый Святым Твоим Духом комуждо благодать по мере дарования Христова, и тою поставивый Церкви Твоей святей овы Апостолы, овы пророки, овы же благовестники, овы пастыри и учители, их же словом проповеди. Тебе Самому действующему вся во всех, мнози совершишася святии в коемждо роде и роде, различными добродетельми благоугодившии Тебе, и к Тебе нам образ добрых подвигов своих оставивше, в радости прешедшии, готови, в нем же сами искушени быша, и нам напаствуемым помогати. Сих святых всех и (имя святого) воспоминая и их богоугодное похваляя житие, Тебе Самаго, в них действовавшаго, восхваляю, и онех благотворения Твоя дарования быти веруя, прилежно молю Тя, Святе святых, даждь ми грешному последовати их учению, паче те Твоею вседействующею благодатию, небесныя с ними сподобитися славы, хваляще пресвятое имя Твое, Отца и Сына и Святаго духа во веки. Аминь.

Обстоятельства жизни его в Патерике не описаны. Мощи его почивают открыто в пещерах Антониевых.

Читать молитву всем святым и бесплотным небесным силам (см. выше), тропарь преподобному, глас 8, кондак преподобному, глас 2 и величание преподобному (см. выше).

Алипий был пострижен в монахи игуменбм Никоном. Он — древнейший из всех живописцев российских, учился иконописи у константинопольских художников.

Зраки изобразуя святых на дщицах, сих благодеяния спешно, яко искусен художник, всехвальне Алипие, написал еси на скрижалех твоего сердца и сего ради, яко образ, боголепне украшен, священства благодатию, яки златом, обложился еси от Христа Бога и Спаса душ наших.

Читать молитву всем святым и бесплотным небесным силам (см. выше) и молитву, тропарь и кондак преподобному (см. выше).

О великий святителю, преславный чудотворче, Российския Церкве первопрестольниче, града Москвы хранителю и о всех нас усердный молитвенниче, отче наш Петре! К тебе смиренно припадаем и молимся: простри руце твои ко Господу Богу и помолися за ны, грешныя и недостойныя рабы Его: да пробавит нам милость Свою и низпослет нам вся благопотребная к временному житию и вечному спасению нашему дары благости Его, наипаче же да оградить нас миром, братолюбием и благочестием от всех искушений врага диавола, и дарует нам быти верными чадами твоими, не по имени токмо, но и всем житием нашим. Ей, угодниче Божий! Услыши нас благоутробно, и буди всем нам помощник и заступник во всяких бедах и напастех, не забуди нас и в час кончины нашея, егда наипаче твоего заступления потребуем, да, при помощи молитв твоих святых, сподобимся и мы, грешнии, кончину благую получити и царствие небесное унаследити, славяще дивнаго во святых Своих Бога нашего, Отца и Сына и Святаго Духа, во веки веков. Аминь.

Тропарь святому Петру, митрополиту Московскому

Яже прежде безплодная, земле, ныне веселися: се бо Христос светильника в тебе показа, яве сияюща в мире и исцелевающа недуги и болезни наша. Сего ради ликуй и веселися со дерзновением: святитель бо есть Вышняго, сия соделоваяй.

Тропарь, глас 4 (Перенесение мощей)

Наста днесь всечестный праздник пренесения честных мощей твоих, святителю Петре, веселя изрядно твое стадо, и вернаго императора, и люди, о нихже не оскудевай моляся Христу Богу: от Него дарованней ти пастве сохранитися от враг ненаветованней и спастися душам нашим.

Именно Бог помогает нам во всех жизненных вопросах и трудностях. К Нему обращаются, когда ищут утешение в горестях, болеет близкий человек, нужна защита в путешествиях и при многих других проблемах. Множество Святых тоже помогают людям в решении тех или иных вопросов, если намерения человека чисты и благородны. В статье мы расскажем вам о молитве Иоанну Богослову, с которой можно обратиться к этому Святому.

Иоанн Богослов является представителем 12 апостолов – очень почитаем в православной религии. При обращении к апостолу Иоанну Богослову молитву следует произносить осознанно, не отвлекаясь на мирские заботы, полностью положившись на волю Бога и Его Святых. Будет очень хорошо, если в доме находится изображение святого лика Иоанна Богослова. Наиболее часто к апостолу обращаются с просьбами о семейном благополучии и о здоровье близких. Молитва помогает решить недопонимание в семье, разрешить конфликты мужа и жены, помогает обрести силы для взаимного уважения, мудрости и любви, которые являются фундаментом семейной жизни, дарящие спокойствие, мир и согласие всем ее членам.

О великий и всехвальный апостоле и евангелисте Иоанне Богослове, наперсниче Христов, теплый наш заступниче и скорый в скорбех помощниче! Умоли Господа Бога даровати нам оставление всех прегрешений наших, елико согрешихом от юности нашея, во всем житии нашем, делом, словом, помышлением и всеми нашими чувствы. Во исходе же душ наших помози нам, грешным, избавитися воздушных мытарств и вечнаго мучения, да твоим милостивным предстательством прославляем Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Иоанн Богослов помогает людям в решении множества вопросов. Основные молитвенные просьбы связаны с благополучием семейной жизни и со здоровьем близких людей. Чудо исполнения просьб даруется лишь искренне верующим и покорным решению Бога. Ниже приведен список основных вопросов, в которых Иоанн Богослов помогает мирянам:

  • Помощь в любви;
  • Укрепление семьи в непростое время;
  • Защита от порчи и любого зла;
  • Помощь учащимся;
  • Исцеление больных;
  • Об изгнании злых духов из тела и сознания.

Молитва апостолу Иоанну Богослову очень действенна. Считается, что именно Иоанн Богослов был самым верным учеником Иисуса Христа, поэтому единственный, кто воочию лицезрел могущество и волю Всевышнего. Поэтому к апостолу обращаются миряне, считая молитву к нему самой сильной.

Мощь молитвы апостолу объясняется божественно праведной жизнью. Его земное бытие было наполнено духовностью, добротой и благостью.

На протяжении всей жизни вел высокоморальный образ жизни и старался заинтересовать духовной жизнью всех людей.

Почти всю свою жизнь Иоанн Богослов посвятил служению Богу и людям, стараясь изменить их языческий образ жизни. Старался вразумить человечество, устремляя их взор к небу, к Всевышнему. Этим он познавал идеи Иисуса Христа, его деяния на земле во имя всего человечества.

Иоанн Богослов – единственный из двенадцати апостолов Христа, который умер своей смертью, прожив долгую, насыщенную и одухотворенную жизнь. Предчувствуя встречу с Создателем, он решил провести остатки дней в качестве отшельника: полностью воздерживаясь от материальных нужд, наполняя каждый день исключительно молитвами Господу.

А по́столе святы́й Иа́кове, / моли́ Ми́лостиваго Бо́га, / да прегреше́ний оставле́ние // пода́ст душа́м на́шим.

А по́стол Христо́в был еси́ избра́нный/ и Богосло́ву возлю́бленному брат единоро́дный,/ всехва́льне Иа́кове,/ пою́щим тя грехо́в оставле́ние испроси́ // и душа́м на́шим ве́лию ми́лость.

Г лас Боже́ственный слы́шав, призыва́ющ тя,/ любо́вь отца́ презре́л еси́/ и прите́кл еси́ ко Христу́, Иа́кове, с сро́дником твои́м, сла́вне,/ с ни́мже сподо́бился еси́ ви́дети // Госпо́дне Боже́ственное преображе́ние.

Уважаемые пользователи, скачать богослужебные книги Вы можете на сайте ДЬЯЧОК , который является приложением к сайту Псаломщик.

Чтобы быстро найти нужную вам информацию, воспользуйтесь Поиском по сайту Псаломщик находящимся на главной странице.

Память святаго славнаго и всехвальнаго апостола и евангелиста Иоанна Богослова Церковь чтит 9 октября (26 сентября по старому стилю). Этот день относят к великим праздникам, причтенным к двунадесятым. Апостол Иоанн занимает особое место среди учеников Христа. Неслучайно Церковь называет Иоанна апостолом любви, поскольку он учил, что без любви человек не может приблизиться к Господу. Апостол Иоанн является автором Евангелия от Иоанна, трех соборных посланий и Откровения Иоанна Богослова (Апокалипсиса). Иоанн Богослов — единственный из двенадцати апостолов, умерший естественной смертью.

Тропарь, глас 2-й

А постоле Христу Богу возлюбленне, потщися избавити люди безответны, приемлет бо тя припадающа, иже прием тя на перси возлегша. Его же моли Богослове, належащее прещение языческое яко облак разгнати, прося нам мира и велия милости. (2 раза).

Слава, и ныне. Богородичен. В ся паче смысла, вся преславная Твоя Богородице таинства, чистотою запечатленна, и девством хранима, Мати разумеся неложна, Бога рождьши истиннаго, Того моли спастися душам нашим.

Песнь 1. Ирмос

В о глубине потопи древле, фараонитская вся воинства, преоружену силу. Воплощьжеся Слово преспеющия грехи потребило есть, преславныи Господь, яко прославися.

Запев: С вятыи апостоле и евангелисте Иоанне Богослове, моли Бога о нас (поклон) .

Ц арство Небесное блаженне, еже проповедал еси приим, и словеси собеседник быв Небесному, верующия честному ти проповеданию, и богословию, твоими молитвами сохрани.

Запев. К репок смысл являя, о всех не брегл еси земных, и соуз естества и словеси премудре умножая, словесно приближися, и от безсловесия ускотившыяся свободил еси.

Слава. Н ебесных разум приим богословесно блаженне, Бога Слова проповедал еси, искони бе слово, и слово бе к Своему Родителю, и Бог бе Слово, благовествуя научил еси.

И ныне. Богородичен. О троковиц божественыи лик, божествено в женах Тя добрую воспевают Богородице Владычице, добротами украшену Божества: добротворительное бо Слово, паче слова родила еси.

Катавасия: И збави от бед рабы своя, святыи апостоле и евангелисте Иоанне Богослове, яко вси по Бозе к тебе прибегаем, ты бо молиши о нас Христа Бога нашего (поклон) . Г осподи помилуй (3 раза с поклонами) .

Песнь 3. Ирмос

П роцвела есть пустыня яко крин Господи, язычна неплодящая церкви пришествием Ти, о ней же утвердися мое сердце.

Запев. Т ройческую явил еси богословным языком си, юже паче ума тайну Иоанне богоблаженне, о ней же утвердися мое сердце.

Запев. Я зык твой бысть книжника трость, Пресвятаго Духа, богописанно знаменающи, честное твое и божественое Евангелие.

Слава. П ремудрости ты бездну почерпе премудре, возлег со дерзновением на премудрости Источник, и Сему богопроповедник был еси.

И ныне. Богородичен. Е дину Богородицу Тя и Матерь чтем, яко спасения Ходатаицу бывшую нам Пренепорочная, и мир избавльшую молитвами си. Катавасия.

Седален, глас 8-й. П ремудрости на перси возлег, и разум сущих навык, божествено возгремел еси, искони бе Слово, добре написав первие словеси воплощение, и проповедав един безначальное рожество. Тем же и языком уловляя языки, проповедаеши концем, и просвещаеши чудесы, Богослове апостоле, моли Христа Бога, грехов оставление даровати, празднующим любовию святую память твою.

Слава, и ныне. Богородичен. В напасти многоплетенныя впад, от враг видимых и невидимых бурею одержим бесчисленых согрешении моих, и яко к теплому заступлению и покрову Твоему Чистая, ко пристанищу притекаю Твоея благости. Темже Пресвятая, иже из Тебе воплощенному без семене, молися прилежно о всех рабех Своих, непрестанно молящихтися Богородице пречистая, молящи Его присно, согрешением оставление даровати, воспевающим достойно славу Твою.

Песнь 4. Ирмос

П ришествовав от Девы не ходатай ни Ангел, но Ты Сам Господи воплощься, и спасе всего мя человека, тем вопию Ти слава силе Твоей.

Запев. С лово тя Богослова достойно показа того Божеству, тайно научив преизящно, и еже по человеку, смотрению наказав неизреченному.

Запев. У м божествен, и девствено тело стяжав, церковь был еси жива же и одушевлена славне, и жилище препетыя Троицы освященное.

Слава. С ыновством пречистыя Девы почтеся, девствениче блаженне, и брат показася избравшему тя, и ученика Богослова совершившему.

И ныне. Богородичен. И сцеляя Евжино древнее преступление, в Тя Пренепорочную и Пречистую вселися Пребожественыи, всего мя человека вообразити падша. Катавасия.

Песнь 5. Ирмос

Х одатай Богу и человеком бысть Христе Боже, Тобою бо Владыко к светоначальнику Отцу Ти, от нощи неведения приведение обретохом.

Запев. Н ебесен ум Богослове бысть благодатию, весь свет быв, еже к первоначальному свету приближением, и чистым ти зрением, еже к Нему обожением.

Запев. У мом чистым, и святыми устнами богодухновенне, и пречистыми усты свое благовествование проповедал еси, общее спасение всем верным предложил еси.

Слава. С о Христом живыи от младенства, сосуд благодати от Него сотворен бысть, богословие держа, и троичестей славе паче естества научая.

И ныне. Богородичен. Г лаголы Твоя поминающе, Тя ныне блажим: Тобою Всенепорочная, блаженство неизреченное, и жизнь несостареемую воистину прияхом. Катавасия.

Песнь 6. Ирмос

В бездне греховней одержимь, не изследную милосердия Твоего призываю бездну, от тли Боже мя возведи.

Запев. И сус Бог мой и Господь твою чистоту приим, и совершеное очищение, и брата Богослове приятова.

Запев. В енчав святынею житие свое, сице надеяся дерзнув, премудрости возлег еси на перси славне, и благодать оттуду извлече.

Слава. В еликая и божественая сияния богословия твоего, всю просветиша славне вселенную, и светом трисолнечным озариша.

И ныне. Богородичен. Н ебо прострыи волею, небо земленое другое, распростре Тя Богомати чистая, и из Тебе возсияв явися. Катавасия.

Слава, и ныне. Кондак, глас 2-й. В еличия твоя девственниче кто исповесть; источаеши бо чудеса, и изливаеши исцеления, и молишися за душа наша, яко Богослов и друг Христов.

Икос. В ысоты небесныя уведети, и моря глубины испытати, дерзостно есть и непостижимо. Якоже бо звезды исчести, и морьскии песок невозможно отнюд, сице и богословцевая изрещи недовольно есть: толице ми того венцы Христос, Его же возлюби венча, Ему же и на перси возлег, и на тайней вечери с Ним яде, яко Богослов и друг Христов.

Песнь 7. Ирмос

Б огопротивно веление беззаконнующа мучителя, высок пламень вознесло есть: Христос же простер богочестивым детем хлад духовныи, сыи благословен и препрославлен.

Запев. Б ожественым сияя светолитием, Духа Святаго ясно богословил еси, исходяща из безначальнаго Отца, и почивающа на Сыне нераздельно, яко единосущна.

Запев. В тебе блаженне положи, праведное солнце селение, небо приснодвижимо, иже тебе соделавыи, и богословным ти языком, проповедаемыи Христос, возлюбленне, и препрославленыи.

Слава. Г лагол сила божественая вещании твоих изыде, преблаженне досточудне, и премирное ти Евангелие всю обтече землю учением величествия.

И ныне. Богородичен. П речистое зачатие, нетленно рожество Ты Едина показала еси, пречиста пребывши, Бога бо зачала еси над всеми сущаго Чистая, человека бывша верным на спасение и избавление. Катавасия.

Песнь 8. Ирмос

П ещь огнена иногда в Вавилоне, детели разделяше, Божиим велением халдеи опаляющи, верныя же прохлаждающи, поюща, благословите вся дела Господня Господа.

Запев. Я коже молния светлая мимоходящи, вселенней блаженне явился еси, чистоты светлостию, девства же блистанием, и благочестия учении мир просвещая, возлюбленне Христу Богу.

Запев. Т елом и душею и умом очищеным, благовестил еси небесное Христово Евангелие, и Ангелом единожитель на небесех бысть, зовыи ныне, благословите вся дела Господня Господа.

Слава. С толп светел, возложение же божествено, небесному храму был еси, и престол чувствия, и премудрости приятелище, богословия сосуд. Поя, благословите вся дела Господня Господа.

И ныне. Богородичен. Д а клятву первую потребиши, и смертное осуждение древле прабабы, от Девы Богоматере Слове Божии родися, всем даруя безсмертие негиблемо. Катавасия.

Песнь 9. Ирмос

Б езначальна Родителя Сын Бог и Господь, воплощься от Девицы нам явися, омраченыя просветити, и собрати расточеныя. Тем всехвальную Богородицу величаем.

Запев с поклоном. Н ыне не в гаданиих, но лицем к лицу, пищныи поток зрети сподобися, и реку смирения, и источник безсмертия, им же ныне напаяемь, наслаждаешися обожения.

Запев. Н а земли просил еси седалище прияти от Христа, но Он тебе перси Своя дарует, на ня же возлег Богослове, твердым и пребывающим седением добрым обогатился еси, апостолом украшение.

Слава. М удрость погасил еси еллинскую безбожную, искони бе слово мудре провеща, и к Богу бе слово, и истинен Бог бяше Слово, им же вся быша, видимая же и невидимая.

И ныне. Богородичен. Я ко утро обретеся заутренее, в нощи житейстей девства зарею блистающи, восток солнца мысленаго правде нам явися Богомати пречистая. Катавасия.

Задостойник: В ладычице приими молитву раб Своих…

Отпуст: Г осподи Исусе Христе Сыне Божии, молитв ради пречистыя Твоея Матере, и святаго апостола и евангелиста Иоанна Богослова и всех святых, помилуй и спаси нас, яко Благ и Человеколюбец. А минь.

Видео удалено.
Видео (кликните для воспроизведения).

Библиотека нашего сайта — это уникальная коллекция материалов, жемчужиной которого является «Лицевой летописный свод Ивана Грозного». Кроме того, в библиотеке впервые размещён старообрядческий Архив Канцелярии архиепископа Московского и Всея Руси (РГАДА, фонд 1475).

Тропарь кондак молитва Иоанну Богослову
Оценка 5 проголосовавших: 1

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here